.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام فرمانده سپاه کربلابمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌.
پیام فرمانده سپاه کربلابمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

 

در متن پیام فرمانده سپاه کربلا آمده است؛

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ؛ سوره احزاب آیه ۲۳

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم، شهادت سردار سیدرضی موسوی آن فرمانده پرافتخار و خستگی‌ناپذیر سپاه اسلام به دست رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی نشان از جایگاه والا و خدمات شایسته، بی‌نظیر و ماندگار این همرزم و همسنگر سردار دل‌ها در محور مقاومت، از جمله در بیداری و انتقال فرهنگ ایستادگی و ظلم‌ستیزی به کشورهای منطقه و ملل آزادی خواه جهان برای  شکستن هیمنه پوشالی و زوال استکبار جهانی دارد.

 

بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌.

 

اینجانب بار دیگر از طرف همه پاسداران و بسیجیان خط‌شکن سپاه کربلا و نیز آحاد مردمان علوی استان مازندران شهادت این سردار خوشنام اسلام را خدمت فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، همسنگران، بستگان و خانواده معظم این مجاهد نستوه، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.